Miért van szüksége a kerékpár beüzemelésére?

Ahhoz, hogy a kerékpárod megfelelően működjön elengedhetetlen, hogy szakszerviz által kerüljön beüzemelésre. De mégis mit értünk beüzemelés alatt?

JóBringa kerékpár szerviz

 

Miért jó neked, ha kéred a beüzemelést kerékpárodhoz:

- A garanciális ügyintézéssel hozzánk fordulhatsz. 

- Érvényes jótállási füzetet és biztonságos kerékpárt kapsz (A jótállási jegy e-mailban kerül kiküldésre.)

- Nem kell a kerékpár átvétele után elvinned beüzemeltetni egy szakszervizbe, ami idő és pénz megtakarítás számodra.

- Az esetleges rejtett hibák feltárásra kerülnek már nálunk a szállítás előtt.

- Elvégezzük a következő feladatokat: olajozás, zsírozás, csavarok meghúzása, fékek, váltók beállítása, kerekek nyomás alá helyezése, világítás tesztje. Nem mellesleg összeszereljük!

 

A csomagméretek szabályozása miatt a dobozban csak kiszerelt első kerékkel, elfordított kormánnyal és kiszerelt pedálokkal férnek el a kerékpárok. Így miután megkaptad pár apró beállítást el kell végezned.

JóBringa Kerékpár Beüzemelés

Mit NEM kapsz meg, ha NEM kéred a beüzemelést:

- Amint megkapod a bringát el kell vinned egy kerékpár szakszervizbe, ahol hivatalosan üzembe helyezik.

- Amennyiben nem üzemelteted be a bringádat egy szakszervizben, nem lesz érvényes jótállási jegyed.

- Esetleges rejtett hibák nem kerülnek feltárásra már nálunk, szállítás előtt

- Nem állítjuk be számodra a pedált, a kormányt, nem történik meg a zsírzás, kenés, csavarok meghúzása, fékek és váltók beállítása, kerék nyomás alá helyezése, világítás tesztje stb.

- Biztonságos, újracsomagolt bringa helyett, gyártói csomagolásban küldjük a terméket

Várható plusz költségek a bringa átvétele után: 15.000-20.000.- Ft + szállítás + időd

 

JóBringa kerékpár Szerviz

A kerékpárod garanciakezelése
(amennyiben nálunk történt annak üzembe helyezése)

 

A törvényi szabályozás szerint garanciális igényedet minden esetben csak az eladónál, tehát nálunk tudod jelezni illetve érvényesíteni.

 A folyamat lépései:

-Először minden esetben nagy felbontású (akár telefonnal készült) képeket kérünk az észlelt hibáról.

-A képek birtokában megpróbáljuk felderíteni a hibát és javaslatot teszünk annak kijavítására, amennyiben az speciális szakértelmet nem igényel.

- Ha a hiba otthoni körülmények között nem orvosolható, akkor azt vagy nálunk tudod javíttatni vagy ajánlunk a közeledben egy szervizt, ahova biztonsággal viheted a kerékpárt.

- FONTOS! Díjmentes garanciális javításra minden esetben csak a Debreceni üzletünkben vagy jogosult.

Tehát fontos, hogy a kerékpár beüzemelése szakszervizben történjen, különben a kerékpár nem fog megfelelően működni és nem lesz érvényes a garancia!