Keress telefonon:
+36204571585
+36202552750
vagy nézz szét itt: GYIK
Írj nekünk! → info@jobringa.hu

Blog

Kontaktusmentes vásárlás

2020.03.15 09:57

Kerülnéd a tömeget? A JóBringában úgy is vásárolhatsz és szervizelhetsz, hogy senkivel sem kell kontaktusba kerülnöd.

Kontaktusmentes vásárlás és szerviz

- egyéni kérésre - 



Nincs tömeg és sorban állás

Nyitva tartásunk változatlan: H-P:10-18, Szo:9-12. 

Szerviz és Vásárlás is működik.

 


Amennyiben nem szeretnél otthonról kimozdulni, vagy minimálisra csökkentenéd a kontaktust más emberekkel, akkor a kontaktusmentes szolgáltatásunkat NEKED TALÁLTUK KI! Vásárlásra és szervizre is.

 

Mit kell tenned, ha vásárolni, vagy szervizelni szeretnél? (szervizelésről legalul olvashatsz)

    1. Ha nincs konkrét elképzelésed, hívj fel minket, vagy írj nekünk!
TEL: +36202552750  -  FaceTime hívás is lehetséges.
EMAIL: info@jobringa.hu
FB: https://www.facebook.com/Jobringa.hu

 

    1. Nézz szét a weboldalunkon, próbáld meg nagyjából belőni, mire lenne szükséged, akár rendelést is leadhatsz. Ez esetben is mindenképp felhívunk, mielőtt bármit véglegesítenénk.  ⇒ www.jobringa.hu

    • Mondd el mit szeretnél: szerviz, kerékpár, alkatrész

 

    • Munkatársunk a lehető legnagyobb részletességgel segíteni fog. Megbeszéljük, mit szeretnél / mi a baja a bringádnak, mekkora méretűre van szükséged, mi mennyibe kerül, mi lenne praktikus.

 

    • A weboldalunkon megmutatjuk a hasonló termékeket is, elmondjuk minden fontos paraméterét, válaszolunk a kérdéseidre, átbeszéljük, milyen kiegészítő (sárvédő, lámpa, csengő, prizma, stb) lenne praktikus hozzá.

Kerékpár kiválasztása:

Fontos tudnod, hogy telefonon mindenképpen részletesen, mindenre kiterjedően átbeszéljük az igényeket, célokat, pontosan meghatározzuk a méretet. 

Megmutatjuk a bringát a weboldalunkon, az üzletben lévőről küldünk több képet is.

Véglegesítjük a döntést.

 

Kerékpár átvétele:

    1. A JóBringánál

Szerencsére az üzlet teljes utcafrontja egy hatalmas üvegfelület, így tökéletesen fogjuk látni egymást. A kerítésen belül pedig biztonságosan tudjuk tárolni a bringákat. Amikor megérkezel, hívj fel minket, és kövesd az utasításainkat.

A megbeszélt időpontra a kerékpárod el fog készülni, és kihelyezzük az üzlet előtti tárolóba. 

Ha mindent rendben találsz, és ki van fizetve a kerékpár, akkor az ajtó nyílásában kesztyűben kiadjuk a számlát és a garanciafüzetet.

Ha még nem fizettél, akkor vagy a helyszínen utalhatod el telefonról, vagy egy borítékban az ajtó nyílásán beadhatod. Ha szükséges, a visszajárót is ebben kapod meg.

A kerékpár markolatát összeszerelés után fertőtlenítjük, és kesztyűben rakjuk össze, toljuk ki. Ezen felül az üzlet előtti kerti csapnál találsz szappant, papírtörlőt kézmosáshoz.



 

    1. Házhoz szállítással

A kerékpárt üzemkészen, beállítva, minden kért kiegészítővel felszerelve adjuk át.

Amikor megérkezünk a címre, fel fogunk hívni, kérünk kövesd az utasításainkat.

A kerékpárt az általad kért helyen fogjuk letenni (kertkapu, lépcsőház bejárata), kérjük, látótávolságban legyél. Ezután visszaszállunk a kocsinkba.

Ha mindent rendben találsz, és ki van fizetve a kerékpár, akkor nincs más teendő. A garifüzet és a számla bringára lesz téve. 

Ha még nem fizettél, akkor vagy a helyszínen utalhatod el telefonról, vagy egy borítékban ugyanott hagyhatod, ahol a kerékpár volt. Kérjük, pontos összeget adj.

A házhozszállítás díja Debrecenen (Józsa is) belül 6.000.-Ft. Más helyszín is megoldható, telefonos egyeztetés szükséges.

 

Fizetés

         Összegezzük a vásárlást, melyről minden esetben küldünk emailben tájékoztatást.

Praktikusan megpróbáljuk a weben egy kosárba beletenni a kiválasztott termékeket, így Te is a saját profilodból láthatsz minden terméket, visszakeresheted, beazonosíthatod, stb.  

FIZETHETSZ: 

    • Az összeállítást követően banki átutalással
    • A kerékpár átvételekor AZONNALI BANKI utalással, ha a mobilodon van ilyen applikációd
    • KÉSZPÉNZBEN átvételkor. Az összeget kérjük, egy borítékba tedd be, az ajtó mellett tudod majd becsúsztatni. Lehetőleg/nagyjából pontos összeget, de tudunk visszaadni is.



SZERVIZ:

    1. ELŐSZÖR lépj velünk kapcsolatba, egyeztessünk róla, milyen munkára van szükség. Akár képeket is küldhetsz a bringáról, hibáról.
      Hozd el a kerékpárt a JóBringába.
      Szerencsére az üzlet teljes utcafrontja egy hatalmas üvegfelület, így tökéletesen fogjuk látni egymást. A kerítésen belül pedig biztonságosan tudjuk tárolni a bringákat. Amikor megérkezel, hívj fel minket a 0620 2552750-es számon, és kövesd az utasításainkat.
      A kerékpár ott fog maradni a tárolóban. Amint sorra kerül, és átnézzük, pontosan feltárjuk a hibát.
      Ezután felhívunk telefonon, és egyeztetünk a hibákról, javításról, költségekről. Csak azt fogjuk megjavítani, amit Te is jóváhagysz.

 

Fizetés: FENTEBB MEGTALÁLHATÓ A FIZETÉS PONTNÁL.

 


Szervizes kerékpár átvétele:

    1. A JóBringánál

Szerencsére az üzlet teljes utcafrontja egy hatalmas üvegfelület, így tökéletesen fogjuk látni egymást. A kerítésen belül pedig biztonságosan tudjuk tárolni a bringákat. Amikor megérkezel, hívj fel minket, és kövesd az utasításainkat.

A megbeszélt időpontra a kerékpárod el fog készülni, és kihelyezzük az üzlet előtti tárolóba. 

Ha mindent rendben találsz, és ki van fizetve a kerékpár, akkor az ajtó nyílásában kesztyűben kiadjuk a számlát és a garanciafüzetet.

Ha még nem fizettél, akkor vagy a helyszínen utalhatod el telefonról, vagy egy borítékban az ajtó nyílásán beadhatod. Ha szükséges, a visszajárót is ebben kapod meg.

A kerékpár markolatát összeszerelés után fertőtlenítjük, és kesztyűben rakjuk össze, toljuk ki. Ezen felül az üzlet előtti kerti csapnál találsz szappant, papírtörlőt kézmosáshoz.



    1. Házhoz szállítással

      A kerékpárt üzemkészen, beállítva, minden kért kiegészítővel felszerelve adjuk át.
      Amikor megérkezünk a címre, fel fogunk hívni, kérünk kövesd az utasításainkat.
      A kerékpárt az általad kért helyen fogjuk letenni (kertkapu, lépcsőház bejárata), kérjük, látótávolságban legyél. Ezután visszaszállunk a kocsinkba.
      Ha mindent rendben találsz, és ki van fizetve a kerékpár, akkor nincs más teendő. A számla bringára lesz téve.
      Ha még nem fizettél, akkor vagy a helyszínen utalhatod el telefonról, vagy egy borítékban ugyanott hagyhatod, ahol a kerékpár volt. Kérjük, pontos összeget adj.
      A házhozszállítás díja Debrecenen (Józsa is) belül 6 000Ft. Más helyszín is megoldható, telefonos egyeztetés szükséges.

NEM MEGFELELŐ TERMÉK, CSERE:

         Átvételkor kérjük, mindenképpen jelezd, ha bármilyen esztétikai, méretbeli, stb. problémát észlelsz. A korábbi konzultációk során ennek az esélyét próbáljuk minimálisra csökkenteni. Minden esetre, ha mégsem olyan, amilyennek képzelted, vagy szimplán nem tetszik, akkor lehetőséged van kicserélni a terméket, elállni a vásárlástól. Ha már fizettél, természetesen haladéktalanul visszautaljuk az összeget. 

 

Bármilyen egyéb kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal.

TEL: +36202552750  -  FaceTime hívás is lehetséges.
EMAIL: info@jobringa.hu
FB: https://www.facebook.com/Jobringa.hu