Keress telefonon:
+36204571585
Írj nekünk! → info@jobringa.hu
Itt vagyunk!

Rendelési és szállítási információk

ONLINE VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

Mit jelent a termékeknél az "Azonnal elvihető!", "Raktárról" és "Rendelhető" státuszok?

Az "Azonnal elvihető!" azt jelenti, hogy üzletünkben az adott termékből van legalább egy darab készleten, így személyesen azonnal megveheted, vagy megrendelés esetén akár a rendelést követő napon kézhez kaphatod a csomagod.

A "Raktárról" lévő termékek az üzletben jelenleg épp nem elérhetőek, viszont a nagykereskedelemből rendelhetőek, így 2-5 plusz munkanapos rendelési idővel kell számolni.

A "Rendelhető" státuszban lévő termékek jelenleg sem a nagyker, sem az üzlet készletén nem elérhetőek, de hosszabb rendelési idővel német nagykereskedésből berendelhetőek. Átlagosan 1-5 hét a rendelési idő ebben az esetben. Ezen termékek esetén kérlek keresd fel üzletünket, vagy írj e-mail az info@jobringa.hu-ra, hogy bővebb tájékoztatást kaphass!

 Fontos tudnod, hogy több ezer termék található az oldalon. Ennyi termék státáuszát naprakészen tartani nagyon nehéz. A raktárkészletek ellenőrzése, frissítése heti szinten történik, így megeshet, hogy egy adott termék amit kiválasztottál a státusztól függően nem rendelhető, vagy hosszabb határidővel rendelhető mint amit a rendszer jelez! Minden ilyen esetben a megadott e-mail címen értesítünk, és segítünk másik terméket választani.

 

A képeken látható kerékpárok mennyire felelnek meg a valóságnak?

A kerékpárokról készült képek műtermi fényviszonyok, illetve a különböző monitorbeállítások miatt élőben eltérő lehet a kerékpárok színének intenzitása, vagy árnyalata. Továbbá Capriolo női városi kerékpárok esetében a kosár csak illuztráció.

 

A megrendelt kerékpárt milyen állapotban kapom meg?

A kerékpárokat a garancia életbelépéséhez üzembe kell helyezni. A bringák a csomagolás miatt legtöbb esetben szétszerelt állapotban érkeznek meg (első kerék, kormány, nyereg nincs a helyén, stb). A kerékpárok szakszerű beállításához mindenképp vedd igénybe kerékpárszerviz segítségét, akik az összeszerelést és pontos beállítást követően a jótállásba pecséttel érvényesítik a garanciát. Csak a szakszerűen, jótállásban pecséttel jelzett kerékpárokra érvényes a garancia!

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Az üzletben készpénzzel és bankkártyával tudsz fizetni, de bizonyos esetekben Szépkártyád szabadidő zsebét is felhasználhatod nálunk. Erről itt olvashatsz bővebben!

Rendelés esetén banki átutalással, szép kártyával vagy utánvéttel a futárnál tudsz fizetni. Banki átutalás esetében az alábbi adatokra lesz szükséged:

KÉRLEK MINDEN ESETBEN VÁRD MEG, HOGY A SZÁMLÁT KIÁLLÍTSUK ÉS CSAK AZUTÁN UTALJ, HOGY AZT MEGKAPTAD!

Debreceni Kerékpár Kft.

KH bank: 10403428-50526683-81481007

Az átutalás tárgyába kérjük mindig add meg a rendelésszámod! Átutalás estén a beérkezést követően adjuk át csomagod a GLS futárszolgálatnak.

 

Mennyi a szállítási díj?

Ruházat, kiegészítő és alkatrész (szállítási díj és a felhasznált csomagolás díja) esetében 1990 Ft Magyarországon a szállítás díj amennyiben rendelése nem haladja meg a 100.000 Ft-ot. 100.000 ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítás 0 Ft. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, akik a feladást követő munkanapon végzik a kiszállítást, így a feladást követő munkanapon érkezhet meg a csomagod!
Kerékpároknál ingyenes a házhozszállítás.

 

Mennyi a szállítási idő?

Ha "Azonnal rendelhető" státuszú a rendelt termék, akkor akár 1 munkanapon belül is kézhez kaphatod a csomagod, de átlagosan 1-3 munkanap a szállítás ideje. A "Raktáron" lévő termékek a nagyker készletéről kerülnek előzetes megrendelésre, ami átlag 2-5 munkanap, így ezen termékek esetében a szállítási idő 3-7 munkanap szokott lenni. A "Rendelhető" termékeket a német raktárkészletből kell berendelni, így azokban az esetekben 1-5 hét a becsült szállítási idő.

Honnan tudom, hogy a rendelésem sikeresen leadtam?

Minden esetben kapnod kell egy visszaigazoló e-mailt, egy rendelésszámmal, és a rendelt termékek listájával. Amennyiben ez elmaradna, írj e-mailt az info@jobringa.hu címre!

Módosíthatom vagy visszamondhatom a rendelésem?

Természetesen, a feldolgozás ideje alatt a szállítást megelőzően visszamondhatod vagy akár újabb rendelést is adhatsz le. Utóbbi esetben megjegyzésben tüntesd fel, hogy már van egy rendelésed így összevonhatjuk azokat, vagy írj az info@jobringa.hu címre kéréseddel kapcsolatban!

Kedvezmények

Az oldalon található és hirdetett kedvezmények közül személyesen és online is, egyszerre csak egy akció vehető igénybe.

 

SZEMÉLYESEN, AZ ÜZLETBEN VÁSÁROLT KERÉKPÁROKKAL KAPCSOLATOS GYAKORI KÉRDÉSEK

 

KERÉKPÁR SZERVIZZEL KAPCSOLATBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK

Hogyan működik a kerékpárok felvétele szervizre?

A behozott kerékpárod általad elmondott problémáit felírjuk, megbeszéljük annak okait, és a megoldást is, illetve egyeztetjük, hogy milyen alkatrészekre lesz szükség a javításhoz. Egy megbeszélt időpontra vállaljuk a javítást. A kerékpár minden esetben elkészül a megbeszélt időre, amennyiben bármi felmerül menetközben, arról telefonon értesítünk, és ha szükséges, egyeztetünk új határidőt.

Mikor vihetem szervizre a kerékpárom?

Szervizt csak hétköznap vállalunk, SZOMBATON NINCS SZERVIZ, mivel a rövid nyitvatartás alatt rengetegen keresik fel az üzletünket, így nem tudunk a szervizre fókuszálni. Ez alól kivételt a prémium szervizcsomaggal rendelkező ügyfelek jelentenek.

Szervizre leadott kerékpárom elkészül időre?

Minden átvett kerékpárt a megbeszélt határidőre készítünk el, kivéve, ha a szervizfelvétel közben telefonos egyeztetésben állapodtunk meg, mert akkor a határidőt telefonon egyeztetjük a kerékpár állapotfelmérését követően. Minden vállalt határidőt tartunk, így nem kell aggódnod, a kerékpárod kész lesz mikor érte jössz! 

Milyen határidővel készülnek el a szervizes kerékpárok?

Igyekszünk a lehető leggyorsabban megjavítani a kerékpárod, a kisebb szervizmunkák (defekt, pedálcsere, külső csere stb.) akár már aznap elkészülhetnek, amikor behozod a bringád. Átlagosan 2-7 munkanapra vállalunk szervizes munkákat, ezt az adott időszakban lévő szervizmunkák és a kerékpár javítási munkái határozzák meg. Természetesen ha alkatrészrendelés szükséges ez az idő a rendelési idővel kiegészül. Ne feledd, szombaton nincs szerviz üzletünkben!

Milyen márkák érhetőek el a JóBringában?

Üzletünkben és webáruházunkban számtalan brand közül válogathatsz. Az évek alatt összegyűjtött tapasztalatok alapján választottuk az alábbi márkákat, mert ezekben vagyunk mi a legjobbak, ezek a márkák azok, melyek képviselik azt a minőséget és színvonalat, amit mi a JóBringa kínálni szeretne. Nálunk csak minőségi, prémium és high end kategóriás kerékpárokkal, kiegészítőkkel, ruházattal és alkatrészekkel találkozhatsz!

Milyen kerékpárok kaphatóak a JóBringában?

A német, hobbi, prémium és csúcskategóriás CUBE kerékpárok foglalják el a földszintet. Több mint 50 modell közül válogathatsz, legyen az túrakerékpár vagy 29es kerekű karbonvázas MTB. Az emeleten közel 100-150 Capriolo kerékpárral találkozhatsz, számtalan gyerekmodellel egészen a legkisebbektől a kamasz méretig, egyszerű városi és MTB modellekkel, melyek munkába járni, városban cirkálni és kisebb túrákra alkalmasak. Így mindenki megtalálja a neki leginkább megfelelő kerékpárt árban és felszereltségben egyaránt!

Mennyi jótállás van a kerékpárokra?

Egy év jótállás vonatkozik a kerékpárokra, illetve a vázakra anyagtól függően 2-5 év! A jótállás forgó, kopó alkatrészekre nem vonatkozik, hiszen a használatból eredő alkatrészkopás természetes folyamat. Például defekt, külső elkopása, láncnyúlás, fogsor kopás, ezek használatból kifolyólag elkerülhetetlenek. Bővebb leírást a kerékpárokhoz kapott jótállás tartalmaz.

Problémám van a kerékpárral/kiegészítővel/ruházattal/alkatrésszel, mit kell tennem?

Mindenképp vedd fel a kapcsolatot velünk, hozd be a terméket üzletünkbe, hogy megnézhessük és felvehessük a jótállási bejelentést amennyiben az indokolt. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a jótállási ügyintézés alatt minél hamarabb megoldás szülessen. Esettől függően az ügyintézés átlagosan 1-4 hét.