Kérdésed van? → GYIK
Írj nekünk! → info@jobringa.hu

Gyakran Ismételt Kérdések

Legfontosabb információk

» Miért nincs telefonos elérhetőségünk?

Mivel a JóBringa fizikai üzlet, így elsődlegesen a vásárlókkal és az ehhez kapcsolódó feladatokkal tudunk foglalkozni. Az esetek legnagyobb részében az üzletben érdeklődők, vásárlók vannak, akiknek segítünk, akikkel foglalkozunk, és emiatt nem tudnánk felvenni a telefont. Korábban volt telefonos elérhetőségünk, azonban az évek tapasztalatai alapján úgy döntöttünk, hogy az online supportunkat erősítjük. Bármikor írhatsz nekünk az info@jobringa.hu címre, ahol igyekszünk mielőbb válaszolni a kérdésekre. Ám mielőtt írnál, nézz szét a Gyakran Ismételt Kérdések oldalunkon, ahol elképzelhető, hogy megtalálod a választ is.

 

» A feltüntetett árakból kaphatok még további kedvezményt?

Az áraink fix árak (bruttó árak) a feltüntetett kedvezményeken túl, plusz kedvezményt már nem tudunk biztosítani.

 

» Miért van szükség a kerékpár beüzemelésére?

Azért mert ezzel lesz érvényes a garancia. A beüzemelés azt jelenti, hogy a fékeket, váltót beállítjuk, a láncot, hajtást és minden mást is ellenőrzünk, beállítunk rajta, így menetkész állapotban kapod meg a bringát. Ha nem szakszervizben történik meg egy kerékpár beüzemelése, akkor a gyártó NEM vállal garanciát semmire a bringával kapcsolatban.

 

» Miért van szükség a kötelező szervizekre? 

Szükség van arra, hogy a kerékpárt rendszeresen vidd szervizbe. Ez a garancia miatt is szükséges, hiszen ha bármi gond történne a bringával, akkor a gyártó első kérdése az lesz, hogy volt-e rendszeresen karbantartva. Ezek a szervizek a bringád élettartamát növelik!

 

» Mennyi jótállás van a kerékpárokra?

Egyes termékekre jogszabály kötelező jótállást rendel el - ilyen termékek esetén a jótállási idő a termék vételárától függ: a 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó vételár esetén 1 év, a 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó vételár esetén 2 év, míg a 250 000 forint vételár felett 3 év a jótállási idő.

Elektronikus dokumentumba foglalt jótállási jegyet állítunk ki, amelyet e-mailen küldünk meg a termék vásárlása után.

A jótállás forgó, kopó alkatrészekre NEM vonatkozik, hiszen a használatból eredő alkatrészkopás természetes folyamat. Például defekt, külső elkopása, láncnyúlás, fogsor kopás, ezek használatból kifolyólag elkerülhetetlenek. Bővebb leírást a kerékpárokhoz kapott jótállás tartalmaz.

» Előfordulhat, hogy a rendelhető státuszban lévő termékek mégsem elérhetőek?

Sajnos igen, mert a nagy mennyiségű termék miatt minden igyekezetünk ellenére sem tudjuk minden termék státuszát azonnal aktualizálni. A termékek aktuális státusza nem minden esetben naprakész! Ebben az esetben e-mail-ben vagy telefonon felvesszük veled a kapcsolatot, hogy közösen próbáljunk más alternatívát találni.

 

» Honnan tudom, hogy a rendelésem sikeresen leadtam?

Minden esetben kapnod kell egy visszaigazoló e-mailt, egy rendelésszámmal, és a rendelt termékek listájával. Amennyiben ez elmaradna, írj e-mailt az info@jobringa.hu címre!

 

» Mi történik, ha leadtam a rendelésem?

A raktáron lévő termékeket a lehető leggyorsabban csomagoljuk. Azokat a termékeket, ami nincs raktáron, a lehető leghamarabb próbáljuk beszerezni. A beszerzés általában 2 - 4 munkanap, ha valamely terméket már nem lehet beszerezni, azonnal felvesszük veled a kapcsolatot, és segítünk helyette másik terméket választani.

 

» Mennyi a szállítási idő?

Ha "Azonnal szállítjuk" státuszú a rendelt termék, akkor akár 1 munkanapon belül is kézhez kaphatod a csomagod, de átlagosan 1-3 munkanap a szállítás ideje. A "Rendelhető" termékeket a német raktárkészletből kell berendelni, így azokban az esetekben 1-3 hét a becsült szállítási idő. De ha a szállítással kapcsolatban bármi felmerülne mindenképpen felvesszük veled a kapcsolatot.

 

» A megrendelt kerékpárt összeszerelt állapotban kapom meg?

A bringa a csomagolás során is majdnem teljesen összeszerelt állapotban marad, úgy érezik hozzád, hogy csak az első kerék, kormány, nyereg nincs a helyén, így ezek nem sérülnek meg szállítás közben. A kerékpárokat a garancia életbelépéséhez üzembe kell helyezni. A kerékpárok szakszerű beállításához mindenképp vedd igénybe kerékpárszerviz segítségét, akik az összeszerelést és pontos beállítást követően a jótállásba pecséttel érvényesítik a garanciát. Csak a szakszerűen, jótállásban pecséttel jelzett kerékpárokra érvényes a garancia! A csomag kézhezvétele után, használat előtt el kell vinned egy kerékpár szervizbe, ahol beüzemelik és a jótállási jegyben ezt egy bélyegzővel hitelesítik is. De kérheted a beüzemelést nálunk is.Ebben az esetben is ugyanúgy kapod meg a bringát, hiszen a csomag mérete nem lehet nagyobb, de nem kell elvinned szakszervizbe, mert a szükséges beállításokat feladás előtt megcsináljuk.

» Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen. Az üzlet Debrecenben, a Böszörményi út 153. alatt található. Ettől függetlenül leadhatod a rendelésed online, ahol megjelölöd, hogy személyesen szeretnéd átvenni. Ebben az esetben értesítünk amikor be tudsz jönni a megrendelt termékedért. 

» Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Ruházat, kiegészítő és alkatrész (szállítási díj és a felhasznált csomagolás díja) esetében 1.990.- Ft Magyarországon a szállítás díja. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, akik a feladást követő munkanapon végzik a kiszállítást, így a feladást követő munkanapon érkezhet meg a csomagod!
Kerékpároknál 5.990.- Ft a házhozszállítási költség, egységesen.

 

» Milyen fizetési módok közül választhatok?

- Utánvét (a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával)
- Szép Kártya

- Banki átutalás;
Banki átutalás esetében az alábbi adatokra lesz szükséged:

Debreceni Kerékpár Kft.

KH bank: 10403428-50526683-81481007

Az átutalás tárgyába kérjük mindig add meg a rendelésszámod! 
Átutalás esetén a beérkezést követően adjuk át csomagod a futárszolgálatnak.

» Hogyan tudok Szép Kártyával fizetni?

Ha Szép Kártyával szeretnél fizetni, azt a megrendelés során a megjegyzés mezőben tüntsed fel. Ezt követően felvesszük veled a kapcsolatot és megbeszéljük a további teendőket.


 

» Miért érdemes a hírlevélre feliratkoznom?

Hírleveleinket vásárlóink igényei és visszajelzései alapján állítjuk össze, hogy garantáljuk a mindenki számára hasznos és érdekes információkat.  A Jóbringa.hu hírleveleinek nem az a célja, hogy eggyel több spam kerüljön az feliratkozóink emailjei közé, hanem hogy teljeskörű szolgáltatást és tájékoztatást nyújthassunk. Hírlevelünkből elsőként értesülhetsz a legfrissebb termékekről, a kedvezményes vásárlási lehetőségekről, sőt olyan egyedi ajánlatokat is összeállítunk, amelyeket csak a hírlevél feliratkozóink kapnak meg.

Megtaláltad, amit kerestél?